• Arašidy pražené na oleji - solené 1000g

Arašidy pražené solené na slnečnicovom olej 

Vlastnosti a výhody: Arašidy čiže plody podzemnice olejnej sú v skutočnosti strukovina a sú príbuzné fazuli, šošovici a sóje, hoci ju u nás radíme medzi oriešky. Svoj pôvod majú v Južnej Amerike. Z arašidov sa okrem toho, že sa pražia a soľou, aby mali čo najlahodnejšie chuť, tiež vyrába arašidové maslo, olej (je veľmi obľúbený vďaka tomu, že sa prepaľuje až vo veľmi vysokých teplotách), rastlinný proteín alebo múka. Arašidy sú všeobecne veľmi bohaté na bielkoviny, vlákninu, zdravé tuky a skrývajú v sebe aj veľa dôležitých živín. Arašidy majú relatívne nízky pomer sacharidov a tiež nízky glykemický index (GI), čo je veličina udávajúca rýchlosť využitie glukózy telom z určitej potraviny. Čo sa vitamínov a minerálnych látok týka, budete príjemne prekvapení, arašidy sú zdrojom biotínu (vitamínu B7), niacínu (B3), tiamínu (B1), kyseliny listovej (B9), vitamínu E, horčíka, medi, mangánu a fosforu.

Použitie: Na arašidoch pražených a solených si môžete pochutnávať len tak alebo ich pridať do vlastného ovocno-lieskovcového mixu. Ak milujete sladko slanú chuť, odporúčame arašidmi pridať do dezertov, rozomlieť do maslovej konzistencie a vyrobiť si vlastné arašidové maslo alebo použiť na pečenie a do omáčok. Arašidy alebo podzemnice olejná) sú bohaté na kvalitné rastlinné bielkoviny, vlákninu a zdravé tuky.

Výživové údaje v 100g

Energetická hodnota: 2 609 kJ / 623 kcal

Tuky: 53g

z toho nasýtené mastné kyseliny: 9g

Sacharidy: 24g

z toho cukry: 6g

Vláknina: 8g

Bielkoviny: 25g

Soľ: max. 1,5g

Arašidy pražené solené na oleji

Zloženie: Arašidy pražená v oleji (rastlinný oleje slnečnicový), jedlá soľ (max. 1,5%)

Skladovanie: Skladujte na tmavom, chladnom a suchom mieste.

Povolené množstvo pri Low FODMAP diéte: do 50g denne

Vlastnosti
Balenie 1000g
Krajina pôvodu Argentína

Napísať recenziu

               

Štítky: arašidy pražené solené, pražené orechy